ЖИІ ҚОЙЫЛАТЫН СҰРАҚТАР
Сізге тапсырыс бойынша көмек керек пе немесе дәл қазір жауап алуды қажет ететін күрделі сұрақ бар ма? Жауабыңызды табу үшін жай ғана төмендегі бөлімдердің бірін басыңыз.
ТАНЫМАЛ СҰРАҚТАР
Мен glo™ пайдаланып көрдім, бірақ дәмі ұнамады?
«Жанбайды, күлсіз және иісі азырақ» деген нені білдіреді?
Әртүрлі темекі таяқшаларының дәмі қандай?
glo™ бастапқы жинағына не кіреді?
glo™ құрылғысы жинағына не кіреді?
glo™ құрылғысын пайдаланған кезде неге күл шықпайды?
Сіз неліктен Pro Slim құрылғыларын (жіңішке стиктерге арналған құрылғыларды) сатуды тоқтаттыңыздар?
Pro Slim құрылғысын басқа жерден сатып ала аламын ба?
Жіңішке стиктердің (нано) сатылымы да тоқтатыла ма?
Мен өзімің Pro Slim/Pro құрылғысымен Trade-In қызметін пайдалана аламын ба?
Егер мен Hyper желісіндегі құрылғыны сатып алсам, қандай стиктерді ұсына аласыз?
Қалың стиктерде (деми) никотин деңгейі жіңішке стиктерге (нано) қарағанда жоғары ма?
ЖАЛПЫ СҰРАҚТАР
glo™ қайдан сатып ала аламын?
Кеңесшіні қайдан таба аламын?
glo™ құрылғысы қанша тұрады?
glo™ құрылғысын көзбе-көз қайдан көруге болады?
Неліктен glo™ құрылғысы осылай аталады?
Егер менің glo™ құрылғым дұрыс жұмыс істемесе, не істеу керек?
Тазалау ысырмасының артындағы код нені білдіреді?
Бастапқы жинақ қаптамасындағы нөмір нені білдіреді?
Неліктен құрылғымды тіркеуім керек?
Темекі таяқшаларының жарамдылық мерзімі бар ма?
Құрылғының негізгі жұмыс қағидасы қандай?
САПА СТАНДАРТТАРЫ
glo™ құрылғысы қандай сапа стандарттарына сай?
ҚҰРЫЛҒЫҒА КҮТІМ КӨРСЕТУ
Құрылғы қуатталмай жатыр. Не істеу керек?
Толық қуаттау үшін қажетті уақыт өтті, бірақ құрылғының қуат деңгейі әлі де 100%-дан аз. Не істеу керек?
- 1. Құрылғыны қуаттауды жалғастыра аласыз. glo™ құрылғысын сапалы қуаттау үшін жинақтағы түпнұсқа қуаттау құралын USB сымымен бірге пайдалануды ұсынамыз.
- Егер мәселе шешілмесе, glo™ құрылғысымен үйлесімді болатын басқа сенімді өндірушінің USB сымын немесе адаптерін пайдаланып көріңіз.
- Егер мәселе үнемі қайталана берсе, құрылғыда ақау болуы мүмкін. 5757 нөмірі арқылы тұтынушыларды қолдау қызметіне хабарласыңыз.
Құрылғыны қуаттау әдеттегіден ұзағырақ уақыт алады. Не істеу керек?
Құрылғының батареясы қанша уақытқа жетеді?
Құрылғының кепілдік мерзімі қандай?
Темекі таяқшасын Келесі сессия үшін қайта пайдалануға болады ма?
Пайдалану сессиясынан кейін құрылғының өзінен және таяқшадан бу шығады - бұл қалыпты жағдай ма? Бұл не?
Құрылғы қосылмайды. Не істеу керек?
Құрылғы өте ыстық. Не істеу керек?
Сатып алғаннан кейін құрылғыны қайтаруға бола ма?
Ішке сорылатын бу ыстық сияқты болып көрінеді, бұл қалыпты жағдай ма?
Темекі таяқшаларын қолданып болғаннан кейін қайда тастау керек?
Батарея тым тез таусылып қалатын сияқты. Не істеу керек?
Құрылғы дымқыл. Оны қолдануға бола ма?
Тазалау есігінен қоңыр сұйықтық тамшылап тұр. Не істеу керек?
Темекі таяқшасын оңай салу немесе алу мүмкін емес. Не істеу керек?
Тазалау есігін ашып, қыздыру камерасының таза екеніне көз жеткізіңіз (камераны қарап шығыңыз). Қажет болса, камераны тазалау үшін және қалып қалған бөлшектерді (кептеліп қалған темекі таяқшасы болуы мүмкін) алып тастау үшін жинақтағы қылсапты пайдаланыңыз. Содан кейін басқа темекі таяқшасын қолданып көріңіз. Мәселе шешілмесе, тұтынушыларды қолдау қызметіне хабарласыңыз.
Ысырма сынған. Не істеу керек?
Құрылғы ысырмасыз да жұмыс істей береді, бірақ қыздыру камерасына бөгде заттардың түспеуін қамтамасыз ету керек. Құрылғының жұмысы айтарлықтай нашарлап кетсе, тұтынушыларды қолдау қызметіне хабарласыңыз.
Тазалау есігі сынған. Не істеу керек?
Құрылғы тазалау есігінсіз де жұмыс істей береді, бірақ қыздыру камерасына ешбір материал түспеуін қамтамасыз ету керек. Құрылғының жұмысы айтарлықтай нашарлап кетсе, тұтынушыларды қолдау қызметіне хабарласыңыз.
